Disney Channel'da Bugün Ne Var

Posted by Erol Çakmak On 12 Temmuz 2012 Perşembe 0 yorum
Disney Channel'da Bugün Ne Var
13 Temmuz Cuma Disney Channelda Neler Var
Merhaba arkadaşlar artık günü gününe Disney Channel'da neler olup bittiğini yazacağız.

Haydi Başlayalım
Şimdi en çok göze çarpan sabahleyin 10:45 Waverly Büyücüleri The Movie filmiyle dikkatimizi çekiyor.Gerçekten mükemmel bir film saat biraz erken fakat erken kalkmaya değer.Erken dediğime bakmayın yaz tatili nedeni ile hereksin 11-12 kalktığını tahmin edebiliyorum :)
Evet tahmin ediyorum ki çoğu kişi bu diziyi izlemek için yatağından kalkacaktır.En azından ben böyle yapacağım.Şimdi bu film sitemizde de mevcut fakat televizyonla değişilmeyeceğini tahmin ediyorum fakat illa ki sizin sitenizden izleyeceğim diyorsanız buyrun link 
Waverly Büyücüleri The Movie Filmini İzlemek İçin Tıklayın.
Evet şimdi  öğlene doğru yine aynı diziler var fakat benim ilk defa gördüğüm Komutan Abim filmi var gerçekten o kadar zaman Disney Channel izliyorum fakat ilk defa gördüm diyebilirim nasıl bir şey olduğunu bilmiyorum fakat ama bir yerden Copy ettiğim yazı (
2010 Den Brother: (2010) 16 yaşındaki Aaaron Pearson kız kardeşinin izci grubuna lider seçilince herkese rezil olduğunu düşünür, ama izcilerin geleceği tehlikeye girince Aaron yardıma yetişir.) bakalım nasıl olucak bu arada her zaman ki Zil Çalınca dizisi her gün var 5 dakika olması can sıksa da ve aynı bölümler olması yine de izleyeceğinize eminim evet bugünlük bu kadar bu konularda ilk yazımız olduğu için belki sıkmış olabiliriz.:)Yayınlarımızı her gün takip edebilirsiniz.Yorumlarınızı bekleriz.Teşekkür Ederiz.


Disney Channel'da Yarın Ne Var Disney Channel'da Yarın Ne Var,13 Temmuz Cuma Disney Channelda Neler Var,Disney Channel'da Bugün Ne Var,Disney Channel Yayın Akışı,Disney Channel

About